OBSAH KOŠÍKU:   Košík je prázdný
   NÁŠ SORTIMENT
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROEN
DACIA
DAEWOO
DAIHATSU
FIAT
FORD
HONDA
HYUNDAI
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LADA
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES BENZ
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
ROVER
SAAB
SEAT
ŠKODA
SMART
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLKSWAGEN
VOLVO
Reklamační řád

 

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Reklamace doručovacích služeb

Pokud k vám zásilka přijde poškozená postupujte, prosím, následovně: 

1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem. 
2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. 
3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. 

V případě problému s Českou poštou, pište na adresu vyfukyabc@email.cz Do předmětu uveďte "Problém s přepravou", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo objednávky. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme Vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování v našem obchodě. 

Reklamace vadného zboží

Příjemce zásilky je povinen si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Zasílatel je povinen takový zápis sepsat. 
Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky na telefonním čísle 602 879 129. 
Příjemce je povinen umožnit zasílateli, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody. 

K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku a kopii faktury. 

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.

Kupující z ČR je povinen reklamované zboží zaslat na adresu: 

Petr Kolek
Těrlicko 73
735 42
 
 
Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele. Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. O výsledku reklamace Vás budeme vždy informovat - telefonicky, e-mailem.


Záruka vrácení peněz za zboží 

Abyste nákupem na Valeo-luk.cz nepodstupovali vůbec žádné riziko, nabízíme vám "Záruku vrácení peněz". Tuto záruku poskytujeme, protože jsme si vědomi, že při nakupování přes internet si nemůžete zboží pořádně prohlédnout a tak lehce může dojít k tomu, že si objednáte něco jiného, než jste si představovali. 

Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (bankovním převodem nebo složenkou). 

Podmínky pro vrácení peněz: 
1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům. 
2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží. 
3. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové složenky. 
4. Vracíme vám  peníze za zboží  i za poštovné. Zásilky dobírkou nebudou přijaty. 

Vracené zboží zasílejte na adresu v ČR : 
Petr Kolek
Těrlicko 73
735 42